Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 29 oktober 2012

min art journal, another few pages

Van de week mijn prijs die ik heb gewonnen met de 3de ronde van the Craft Stamper of the year wedstrijd binnen gekregen, een hele grote doos, vol met stempels, micapoeder, glitterpasta, inkt, verf en templates. 

Last week I received my prize that I won with the 3rd round  the Craft Stamper of the year competition. A large box filled with stamps, micapowder, ink, paints and templates.


******************************


Vandaag nog een paar pagina's in mijn mini art journal. Ik heb weer 2 images van Rick St Dennis gebruikt, omdat die allemaal zo leuk zijn. Deze keer heb ik Grimhilde en Colette gebruikt. 
De achtergrond is gemaakt met Dylusions inkt, TCW templates en liquitex modeling paste. Bij Grimhilde heb ik glitterpasta gebruikt die zat in de doos met mijn prijs. 

Today another few pages of my mini art journal. I have used some images by Rick St Dennis again, because they are all so marvelous. This time I've used Grimhilde and Colette. 
The background is made with Dylusions Ink, TCW templates and some liquitex modeling paste. I also used my new glitterpaste with my Grimhilde image. I got it in my prizebox. 

Colette
Quote - Yves Saint Laurent


Grimhilde
Quote - unknown (internet)


have a fabulous day
hugs
Miranda



11 opmerkingen:

Henriƫtte zei

Wauw zeg Miranda, dat is een gave prijs die je hebt gewonnen!!! Super zeg, wat een mooie spullen en volgens mij helemaal in jouw straatje.
Mooie pagina's weer in je mini-journal.

Groetjes Jet

Lia zei

Zo dat is een super mooie prijs, daar kun je heel veel uurtjes, mee spelen, mooie pagina's weer,
groetjes Lia

Miranda zei

Zo wow wat een prijs en zo veel joh, helemaal te gek! Leuk die glitter pasta! En je AJ pages zijn weer 'cool'! groetjes Miranda

Patricia zei

Ziet er GROOT uit zeg je pakket!!!
Super hoor meid!
Je AJ zijn ook heel leuk.
Gr Patricia

Cards and Arts by Jol zei

wauw, wat een prijs zeg, echt superrrrr!
je 2 pagina's zien er ook weer super uit.

groetjes jolande

Marian zei

Gefeliciteerd met je prijs,en wat veel stempels prachtig hoor
En je kaart ziet er weer heel gezellig uit
Groetjes

Sandy zei

wow! What a great prize! Love your inspirational work!

Sandy S

I have a little something for you at my blog...
http://scribblesbysandy.blogspot.ca/2012/10/sunshine-award.html

Kimberly S zei

Wonderful goodies you received, and your pages are gorgeous! :) hugs, Kimberly

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een pracht prijs Miranda kan me voorstellen dat je er super blij mee bent. Wat een mooie dingen zitten er bij.
Je mini journals zijn schitterend. ben er weg van. Colette is mijn favoriet. Super.Prachtig geheel en kleur.
groetjes Marja

Renee zei

Congrats! Great prize!! Love your colorful work.

Karin zei

wow gaaf die prijs, gefeliciteerd!